עדי קייטרינג בע"מ

שירותי קייטרינג לגני ילדים, מעונות, בתי ספר, קייטנות וישיבות

החברה הוקמה בשנת 1996 ומאז מתמחית בהסעדת ילדים מגילאי שנתיים עד 17, מגיל הגן עד התיכון, כולל מתנ"סים, קייטנות, מחלקת בד"צ של בית יוסף וכשרות חב"ד.

במתקני החברה בחולון מבשלים אלפי ארוחות חמות מידי יום במהלך שנות הלימודים, ארוחות מזינות המגיעות ליעדן באמצעות מאות נקודות קליטה.

החברה פועלת על פי דרישות ותקנים מחמירים של משרד הבריאות, ומצויה בפיקוחו. לחברה תעודת כשרות מטעם לשכת הרבנות חולון, מחלקת בד"צ.

לחברה מערך לבקרת איכות ובטיחות מזון המבוצע ע"י טכנולוגית מזון במשרה מלאה המיישמת את דרישות המערכת לניהול איכות ובטיחות מזון.

החברה עומדת בתקן בטיחות מזון HACCP, תקן ניהול איכות ISO 9001 ותקן GMP (תנאי ייצור נאותים) מאת משרד הבריאות. 

בשנת 2014 השיקה חברת עדי קייטרינג את "ילדים אוכלים בריא וגדלים", תכנית המושתתת על תזונה נכונה, חינוכית וטעימה, לילדים ולנוער.

תקן משרד הבריאות, תקן מערכת ניהול איכות מאושרת ISO 9001:2015 , ותקן מערכת ניהול איכות מאושרת HACCP

הצוות של עדי קייטרינג

עדי מישאלוף/ מנכ"ל

דבר המנכ"ל

אנחנו בעדי מ. קייטרינג רואים עצמנו כשותף המקצועי שלכם.

מתוך גישה זו אנו מחויבים לספק מגוון רחב של פתרונות יצירתיים ואמצעים חדשניים שיעניקו ערך מוסף ללקוחותינו ויסייעו לצמיחת תחום המזון בצהרונים בישראל.

אנחנו מציעים ללקוחותינו מגוון רחב של פתרונות להסעדת ילדים.

הפתרונות הללו מתבססים בראש ובראשונה על סל מוצרים רחב ועל מידע מקצועי אותו צברנו מהיכרות אישית ואינטימית עם הלקוחות שלנו , בעזרת צוות וותיק ומנוסה אנחנו מספקים ללקוחותינו תמיכה בבניית תפריטים מגוונים ועדכניים, העשרת החוויה הקולינארית והתאמת קונספטים מתאימים לכל לקוח.

פיתוח המוצרים והפתרונות מתבצע על ידינו ועל ידי מיטב אנשי מקצוע ביניהם : טכנולוגים, שפים, תזונאים, בקרי איכות,כולם מכוונים ללא יוצא מן הכלל ליצירת חדשנות , לאיכות גבוהה, לטעמים מענגים ולמתן ערך מוסף למשתמש במוצרים ובשירות שלנו ובהם:

* שדרוג טעמים

* דגש על איכות המזון המוגש לילדים

* דגש על איכות השירות המוגש לך הלקוח

* הנאה וייעול העבודה אתכם בצהרונים

תמיד כן. כן. כן. אצלנו הלקוח תמיד צודק!

תמיד אנו חושבים מה כן ניתן לעשות בשביל הלקוח גם אם נדרשת יצירתיות ומעוף, מה אי אפשר לעשות הלקוח יודע, אנו נותנים ללקוח את השירות הטוב ביותר אותו אנו רוצים לקבל.

מעדכנים בדבר פתרונות טובים ויעילים. עושים את העבודה תמיד מכל הלב, גם כשזה לא קל. בעיננו לתת שירות זו פריבילגיה.

"ואהבת לרעך כמוך", אנו דואגים ללקוח כאילו הוא בן משפחה. משתדלים להפתיע את הלקוח מעבר לציפיותיו לתת עוד משהו קטן.

עסקים בסוף נעשים בין בני אדם. תמיד משתדלים להיות מחויבים לעצמנו ושמחים על הדבר הלא מובן מאליו שלקוחות צורכים את המוצר שלנו.

אנחנו לא חפים משגיאות וטעויות אך כל תלונה היא הזדמנות לשיפור וייעול השירות ללקוח.

לקוח מתלונן הוא נכס יקר. לא ויתר עלינו. ונעשה הכל להחזיר לו תודה על כך וזאת בדמות שירות טוב, איכותי ולמידה מתמדת איך לתת לך, הלקוח את הטוב ביותר תמיד.

המוצרים שלנו מעניקים לכם הלקוחות ביטחון ומאפשרים

לכם להתרכז בדבר החשוב באמת – הילדים!

                   בברכה,

               מישאלוף עדי

        מנכ"ל עדי מ. קייטרינג

יפעת ליש וידר / סמנכל"ית שירות וקשרי לקוחות

שלום,שמי יפעת ליש וידר, בעלת תואר במחשבים, תעודת הוראה ומטפלת ברפואה משלימה,בוגרת תואר ראשון במדעי החברה ותואר שני במדיניות ציבורית.

שנים רבות עסקתי בניהול ושירות לקוחות במגוון תחומים.

במתקני החברה בחולון מבשלים אלפי ארוחות חמות מידי יום במהלך שנת הלימודים, ארוחות מזינות המגיעות ליעדן באמצעות מאות נקודות קליטה.

תפקידי בארגון להוות  החולייה המקשרת בין הלקוחות  לעדי מ. קייטרינג על מנת להגדיל את שביעות רצון הלקוחות, לבצע ביקורים סדורים  ולבחון את רמת השירות ושביעות הרצון בנקודות הקליטה, ע"י ביצוע סקרים, מילויי שאלונים וניתוחם, שיחות עם אנשי הצוות המלווים את הילדים וזאת לצורך הבנה טובה יותר  של הלקוחות וצרכיהם, לשפר, לייעל, לעזור ולייעץ.

עדי מ. קייטרינג שם לנגד עיניו את הלקוחות במקום הראשון, על מנת לספק את האוכל הבריא, הטרי והאיכותי ביותר, במטרה ליישם את דרישות הלקוח ככל הניתן.

אני זמינה עבורכם לשמוע ולטפל בכל בעיה שתתעורר [email protected]

אשמח להיפגש, ללמוד ולבחון את הצרכים שלכם  על מנת שהילדים יקבלו את הטוב ביותר.

דיתי עמרני / אחראית איכות ובטיחות מזון
דיתי עמרני / אחראית איכות ובטיחות מזון

דיתי עמרני / אחראית איכות ובטיחות מזון

שמי דיתי עמרני, בוגרת B.Sc בביוכימיה ומדעי המזון – הפקולטה לחקלאות, האוניברסיטה העברית. תפקידי בכוח הוא ניהול ובקרה על מערכת בטיחות ואיכות המזון בעדי מ. קייטרינג.

עדי מ. קייטרינג שם לנגד עיניו לנהל את כל תהליך הכנת המנות ואריזת הירקות הטריים תוך מתן דגש על מצויונות והקפדה על מערך הבטחת איכות, בטיחות המזון ובקרת איכות קפדנית הנעשית על ידי העובדים בכלל ועל ידי – דיתי עמרני – אחראית הבטחת איכות ובטיחות מזון בפרט.

עדי מ. קייטרינג מוסמכים על ידי המכון לבקרה ואיכות להחזיק במערכת ניהול איכות ע"פ תקן ISO 9001:2008 ובמערכת ניהול בטיחות מזון (HACCP (Hazard Analysis & Critical Control Points, עומדים בדרישות משרד הבריאות ומאושרים כספק ע"י משרד החינוך.

תקנים ודרישות אלו מתורגמים לעבודה על פי נהלים, כללים והוראות עבודה קפדניים הנשמרים לאורך כל תהליך ההכנה, הבישול, האריזה, השילוח ועד להגעת מוצרינו קהל לקוחותינו – הילדים.

החל משיתוף פעולה עם ספקים בעלי רשיונות מתאימים, ספקי הסחורות, המזון, האריזות, הניקיון ושאר נותני השירות, בהמשך תוך הקפדה גבוהה על עבודה בתנאים היגיינים וסניטריים לפני תחילת העבודה, במשך זמן ההכנה והבישול, בתהליך האריזה, במהלך ההפצה ע"י נהגים ורכבים בעלי רישיונות ואישורים מתאימים ובסיום יום העבודה עם נקיון הכלים והכנתם ליום המחר.

אשמח לענות על כל שאלה

[email protected]